Ogłoszenie
o naborze wniosków w sprawie przyznania tytułu
„Ambasador Powiatu Opoczyńskiego”
Zgodnie z uchwałą Nr 237/729/23 Zarządu Powiatu Opoczyńskiego z dnia 7 sierpnia 2023 r. w sprawie ustanowienia tytułu „Ambasador Powiatu Opoczyńskiego” oraz przyjęcia regulaminu przyznawania tytułu „Ambasador Powiatu Opoczyńskiego”
Zarząd Powiatu Opoczyńskiego
ogłasza nabór wniosków w sprawie przyznania tytułu „Ambasador Powiatu Opoczyńskiego”.
Wnioski o przyznanie tytułu należy składać zgodnie z Regulaminem przyznawania tytułu „Ambasador Powiatu Opoczyńskiego”, w Biurze Podawczym Starostwa Powiatowego w Opocznie w godzinach pracy Starostwa lub przesłać na adres: Starostwo Powiatowe w Opocznie, ul. Kwiatowa 1a,
26-300 Opoczno.
Termin składania wniosków upływa po 7 dniach od zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie Starostwa Powiatowego w Opocznie https://www.opocznopowiat.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Opocznie.
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Starostwa Powiatowego w Opocznie.
W oryginale podpisał Starosta Opoczyński Marcin Baranowski.
Informacja o naborze znajduje się również w Biuletynie Infomacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Opocznie:
https://bip.opocznopowiat.pl/strona-5901-ogloszenie_o_naborze_wnioskow_w_sprawie.html